Tunni algul kordasime kohamäärsõnu:
Paaris- ja rühmatöös jutustasime oma kooliasjadest ka kaaslastele:
Eelmises tunnis oli meil tegelaseks koer Spot raamatust "Where´s Spot?". Tänases kõnearendusmängus uurisime, kus on hiir. Lastel olid ümbriku sees pildid, üks lastest küsis: "Where is the mouse?" ja teine vastas pildi põhjal küsimusele "The mouse is....". Siis vahetasime rollid ja vastajast sai küsija. Enne mängimist selgitasime ka mängus vajaminevaid sõnu.
T-särkide kohta vaatasime-kuulasime tahvlilt toredat pildiseeriat (interaktiivne õppekomplekt "Star Kids", Express Publishing UK).
Vabandan viletsa kvaliteedi pärast =(
Õppisime selgeks uue laulu "Super Clothes":
Niimoodi tasapisi jõudsimegi põhiteema - "Clothes" (riietusesemed) juurde. Õppisime sõnu ja kirjutasime need ka vihikusse:
Paaris- ja rühmatöös jutustasime oma kooliasjadest ka kaaslastele:
Eelmises tunnis oli meil tegelaseks koer Spot raamatust "Where´s Spot?". Tänases kõnearendusmängus uurisime, kus on hiir. Lastel olid ümbriku sees pildid, üks lastest küsis: "Where is the mouse?" ja teine vastas pildi põhjal küsimusele "The mouse is....". Siis vahetasime rollid ja vastajast sai küsija. Enne mängimist selgitasime ka mängus vajaminevaid sõnu.
T-särkide kohta vaatasime-kuulasime tahvlilt toredat pildiseeriat (interaktiivne õppekomplekt "Star Kids", Express Publishing UK).
Vabandan viletsa kvaliteedi pärast =(
Niimoodi tasapisi jõudsimegi põhiteema - "Clothes" (riietusesemed) juurde. Õppisime sõnu ja kirjutasime need ka vihikusse:
No comments:
Post a Comment