Täna alustasime sõnade õppimist hoopis nii, et püüdsime liitsõnade pooled omavahel kokku sobitada ning ära arvata, mis need sõnad eesti keeles võiks tähendada:
Nüüd proovisime neid sõnu sobitada lünkharjutusse:
Enne rütmisalmi kuulamist lugesime kõigepealt rütmisalmi läbi ja tõlkisime eesti keelde. Eelnevalt õpitud sõnu oli just nüüd tõlkimisel ka vaja:
Rütmisalm jutustas kass Fluffy´st ja koer Duffy ´st ning sellest, mis neile meeldib või ei meeldi.
Siit jõudsime tänase tunni teema Like/don´ t like juurde.
Töövihikus oli nuputamist vajav harjutus, kus sõnad olid antud anagrammidena. Seega mõistatasime, mis sõna on anagrammi peidetud ning alles siis saime moodustada lauseid. Õpetaja töövihikus lauseid ei olnud, vaid ainult anagrammide vastused:
Laulsime laulu "I like swimming":
Enda kohta oskasime juba öelda, mis meile meeldib või ei meeldi. Õppisime nüüd kasutama tegusõna like ka "tema" vormis: likes / doesn´t like.
Abiks õppimisel oli ka reeglitabel:
Kuulamisharjutuses tuli märkida tabelisse linnukesed tegevuste alla, millega tüdrukutele Grace ja Ella meeldib tegeleda. Kuna teksti vuristati plaadil väga kiiresti, siis kuulasime lausa kolm korda ning seejärel kontrollisime oma tööd seda teksti ka tahvlilt lugedes:
Tabeli põhjal koostasime lauseid ning taaskord kontrollisime oma tööd ka tahvlilt:
Tunni lõpus jõudsime alustada uute sõnade kirjutamist vihikusse, need jäid ka kodus lõpetada.
Nüüd proovisime neid sõnu sobitada lünkharjutusse:
Enne rütmisalmi kuulamist lugesime kõigepealt rütmisalmi läbi ja tõlkisime eesti keelde. Eelnevalt õpitud sõnu oli just nüüd tõlkimisel ka vaja:
Rütmisalm jutustas kass Fluffy´st ja koer Duffy ´st ning sellest, mis neile meeldib või ei meeldi.
Siit jõudsime tänase tunni teema Like/don´ t like juurde.
Töövihikus oli nuputamist vajav harjutus, kus sõnad olid antud anagrammidena. Seega mõistatasime, mis sõna on anagrammi peidetud ning alles siis saime moodustada lauseid. Õpetaja töövihikus lauseid ei olnud, vaid ainult anagrammide vastused:
Laulsime laulu "I like swimming":
Enda kohta oskasime juba öelda, mis meile meeldib või ei meeldi. Õppisime nüüd kasutama tegusõna like ka "tema" vormis: likes / doesn´t like.
Abiks õppimisel oli ka reeglitabel:
Kuulamisharjutuses tuli märkida tabelisse linnukesed tegevuste alla, millega tüdrukutele Grace ja Ella meeldib tegeleda. Kuna teksti vuristati plaadil väga kiiresti, siis kuulasime lausa kolm korda ning seejärel kontrollisime oma tööd seda teksti ka tahvlilt lugedes:
Tabeli põhjal koostasime lauseid ning taaskord kontrollisime oma tööd ka tahvlilt:
Tunni lõpus jõudsime alustada uute sõnade kirjutamist vihikusse, need jäid ka kodus lõpetada.
No comments:
Post a Comment