Tunni algul kordasime õpitud tähtede nimetusi ja sobitasime kokku tähemajad:
Värvuste meeldetuletamiseks laulsime laulu "What´s your favourite colour?"
Lugesime õpikus toredat rütmisalmi "Cats and hats".
Mängisime värvuste äraarvamismängu "Is it...?" (Üks laps valib omale klassi ees ühe värvikaardi ja teised hakkavad seda siis ära arvama küsides "Is it blue/yellow/orange...?"
Õppisime ka küsimusele vastamist: Yes, it is / No, it isn´t.
(klõpsa suurendamiseks pildile):
Vaatasime multifilmi "What colour is this?" Enne multika vaatamist õppisime väljendeid:
Mängisime kõnearendusmängu "What´s this?". Õpetajal olid laeka sees erinevad esemed. Mängujuht valis ühe eseme ja küsis klassilt "What´s this?". Keda mängujuht küsib, see vastas näiteks: It´s a pink ball". Nii saime üle korrata nii värvused kui ka õpitud sõnavara.
Õppisime ka uusi sõnu ja kirjutasime need vihikusse:
Värvuste meeldetuletamiseks laulsime laulu "What´s your favourite colour?"
Lugesime õpikus toredat rütmisalmi "Cats and hats".
Mängisime värvuste äraarvamismängu "Is it...?" (Üks laps valib omale klassi ees ühe värvikaardi ja teised hakkavad seda siis ära arvama küsides "Is it blue/yellow/orange...?"
Õppisime ka küsimusele vastamist: Yes, it is / No, it isn´t.
(klõpsa suurendamiseks pildile):
Vaatasime multifilmi "What colour is this?" Enne multika vaatamist õppisime väljendeid:
Mängisime kõnearendusmängu "What´s this?". Õpetajal olid laeka sees erinevad esemed. Mängujuht valis ühe eseme ja küsis klassilt "What´s this?". Keda mängujuht küsib, see vastas näiteks: It´s a pink ball". Nii saime üle korrata nii värvused kui ka õpitud sõnavara.
Õppisime ka uusi sõnu ja kirjutasime need vihikusse:
No comments:
Post a Comment