Laulsime eelmises tunnis õpitud laulu "In my dreams":
Leidsin erinevaid harjutusi, mida saad lisaks harjutada siit:
PLURAL EXERCISES
PLURALS
PLURALS 2
Kuna inglise keeles kirjutame sõna lõppu -s nii mitmuse puhul kui ka tegusõnadele oleviku 3. pöördes (mida teeb?), siis kirjutasime õpikust harjutuse vihikusse ja otsisime tekstist sõnu, mis olid mitmuses (märkisime ära rohelise pliiatsiga) ning "tema" vormis tegusõnadele (sinise pliiatsiga):
Vaatasime õppevideot ja põhirõhk oli hoolikalt tähele panna erandsõnu. Videot saad vaadata siit: "PLURALS"
Harjutasime sähvikutega reegli kasutamist. Õpetaja näitas sõnakaarti, kus sõna on ainsuses, õpilased näitavad sähvikuga, milline peab olema sõna lõpp mitmuses.
Nüüd kirjutas õpetaja terve portsu ainsuses olevaid sõnu tahvlile, lapsed kirjutasid vihikusse sõnad mitmuses. Tahvlilt sai samaaegselt oma tööd ka kohe kontrollida.
Harjutasime sähvikutega reegli kasutamist. Õpetaja näitas sõnakaarti, kus sõna on ainsuses, õpilased näitavad sähvikuga, milline peab olema sõna lõpp mitmuses.
Nüüd kirjutas õpetaja terve portsu ainsuses olevaid sõnu tahvlile, lapsed kirjutasid vihikusse sõnad mitmuses. Tahvlilt sai samaaegselt oma tööd ka kohe kontrollida.
Leidsin erinevaid harjutusi, mida saad lisaks harjutada siit:
PLURAL EXERCISES
PLURALS
PLURALS 2
Kuna inglise keeles kirjutame sõna lõppu -s nii mitmuse puhul kui ka tegusõnadele oleviku 3. pöördes (mida teeb?), siis kirjutasime õpikust harjutuse vihikusse ja otsisime tekstist sõnu, mis olid mitmuses (märkisime ära rohelise pliiatsiga) ning "tema" vormis tegusõnadele (sinise pliiatsiga):
No comments:
Post a Comment