Tunni algul laulsime laulu "Super clothes":
Et aju inglise keelele häälestuks, tegime tähelepanumängu. Õpetaja jagas igale õpilasele ühe pildi (pildid olid väikeste erinevustega) ja hakkas siis ühe pildi kohta lauseid ütlema. Enne mängu selgitasime tahvlil ka mängus vajaminevaid sõnu.
Kelle pildist oli jutt, tõstis käe üles. Õpetaja laused ühe pildi kohta:
You can see a lady in the picture.
She is standing on the box.
She is wearing a black dress.
Her hat is white.
She is holding a flower.
Selle mängu võitjaks oli ANDRE!
Mängisime piltidega sõnade äraarvamismängu. Harjutasime küsimuste moodustamist lausemudelite abil:
Täna naeratas võiduõnn pidevalt kahele poisile - ANDRELE ja UKOLE, kes arvasid lausa mitu korda sõnad ära. Teised lapsed hakkasid kahtlustama et neil on sensitiivsed võimed =)
Moodustasime piltide kohta lauseid ning saime ühtlasi korrata üle ka kohamäärsõnad:
The jumper is on the bed.
My jeans are under the bed.
My jeans are in the wardrobe.
My jumper is on the wardrobe.
My jumper is under the bed.
My jumper is in the bed.
Tegime töövihikus tõlkimiseharjutust:
Et aju inglise keelele häälestuks, tegime tähelepanumängu. Õpetaja jagas igale õpilasele ühe pildi (pildid olid väikeste erinevustega) ja hakkas siis ühe pildi kohta lauseid ütlema. Enne mängu selgitasime tahvlil ka mängus vajaminevaid sõnu.
Kelle pildist oli jutt, tõstis käe üles. Õpetaja laused ühe pildi kohta:
You can see a lady in the picture.
She is standing on the box.
She is wearing a black dress.
Her hat is white.
She is holding a flower.
Selle mängu võitjaks oli ANDRE!
Mängisime piltidega sõnade äraarvamismängu. Harjutasime küsimuste moodustamist lausemudelite abil:
Moodustasime piltide kohta lauseid ning saime ühtlasi korrata üle ka kohamäärsõnad:
The jumper is on the bed.
My jeans are under the bed.
My jeans are in the wardrobe.
My jumper is on the wardrobe.
My jumper is under the bed.
My jumper is in the bed.
Harjutasime õpikust kahekõnesid:
Tegime töövihikus tõlkimiseharjutust:
No comments:
Post a Comment