Oleme kahe aasta jooksul juba päris palju keelereegleid õppinud. Et kõik need omavahel nagu "puder ja kapsad" ei oleks, on vaja aeg-ajalt neid üle korrata. Täna me seda tegimegi.
Viimastes tundides oleme keskendunud (PRESENT PROGRESSIVE/CONTINUOUS) kestva oleviku aja moodustamisele. Sellest siis alustasimegi. Lugesime koos rütmisalmi ja laulsime õpitud laulu "What are you doing?":
Järgmise reeglina tuletasime meelde modaalverbi CAN kasutamise. Laulsime kahte tuttavat laulu "What can you do?" ja "Penguins can´t fly":
Tuletasime meelde "omama" reeglit HAVE/HAS GOT lauluga "Toys":
Viimase laululooga kordasime lisaks väljnedile "I have ..." ka väljendid "SHE IS ..." "HE IS...."
Nüüd saime oma teadmised proovile panna töövihikuharjutusi tehes. Abiks olid keeletabelid tahvlil.
Tunni lõpus jõudsime ühe nuputamisülesande ka töövihikust teha.
Viimastes tundides oleme keskendunud (PRESENT PROGRESSIVE/CONTINUOUS) kestva oleviku aja moodustamisele. Sellest siis alustasimegi. Lugesime koos rütmisalmi ja laulsime õpitud laulu "What are you doing?":
Järgmise reeglina tuletasime meelde modaalverbi CAN kasutamise. Laulsime kahte tuttavat laulu "What can you do?" ja "Penguins can´t fly":
Tuletasime meelde "omama" reeglit HAVE/HAS GOT lauluga "Toys":
Viimase laululooga kordasime lisaks väljnedile "I have ..." ka väljendid "SHE IS ..." "HE IS...."
Nüüd saime oma teadmised proovile panna töövihikuharjutusi tehes. Abiks olid keeletabelid tahvlil.
No comments:
Post a Comment