Lugesime häälestuseks rütmisalmi:
Ja õppisime ka uue laulu:
Kordasime sõnakaartidega üle õpitud tegusõnad:
Mängisime sõnamängu "Bingo" tahvlil olevate tegusõnadega. Võitja oli ROMET ja sai auhinnaks vihikusse kleepsu.
Kordasime kestva oleviku moodustamise reeglit ja koostasime üheskoos piltide kohta lauseid nii kirjalikult kui suuliselt. Abiks oli reeglitabel tahvlil.
Harjutasime küsimuste moodustamist ja küsimustele vastamist õpikuharjutuse abil:
Mängisime ka tegusõnade äraarvamismängu "Alias". Mäng käib nii: õpilane võtab ühe sõnakaardi ja püüab seda sõna kirjeldada pantomiimina. Teised lapsed küsivad "Are you ... ing?". Kes tegevuse ära arvab, saab tulla ise järgmist sõna näitama.
Laulsime eelmises tunnis õpitud laulu:
Kordasime sõnakaartidega üle õpitud tegusõnad:
Mängisime sõnamängu "Bingo" tahvlil olevate tegusõnadega. Võitja oli ROMET ja sai auhinnaks vihikusse kleepsu.
Kordasime kestva oleviku moodustamise reeglit ja koostasime üheskoos piltide kohta lauseid nii kirjalikult kui suuliselt. Abiks oli reeglitabel tahvlil.
Mängisime ka tegusõnade äraarvamismängu "Alias". Mäng käib nii: õpilane võtab ühe sõnakaardi ja püüab seda sõna kirjeldada pantomiimina. Teised lapsed küsivad "Are you ... ing?". Kes tegevuse ära arvab, saab tulla ise järgmist sõna näitama.
No comments:
Post a Comment