Tunni algul lugesime rütmisalmi.
Nüüd kogunesime ringi ja mängisime kahte kõnemängu.
Esimene mäng oli küsimuste-vastuste mäng. Õpetaja esitab küsimuse ja viskab kellelegi palli. Pallisaaja vastab küsimusele ja viskab palli õpetajale tagasi.
Näiteks : "Are you studying English now?"
"Yes, I am."
Teise mängu jaoks jagas õpetaja lastele tegevuspildid ja lapsed ütlesid oma pildi kohta lause.
Näiteks: "Tom is swimming."
"Jack is reading a book."
Nüüd kuulasime ja lugesime juba varasemast tuttavat kahekõnet:
Koostasime kahekõne kohta lauseid:
Seejärel kirjutasime hindele eilses tunnis kirjutatud ja kodus harjutatud etteütlust.
Vaatasime videot:
Nüüd kogunesime ringi ja mängisime kahte kõnemängu.
Esimene mäng oli küsimuste-vastuste mäng. Õpetaja esitab küsimuse ja viskab kellelegi palli. Pallisaaja vastab küsimusele ja viskab palli õpetajale tagasi.
Näiteks : "Are you studying English now?"
"Yes, I am."
Teise mängu jaoks jagas õpetaja lastele tegevuspildid ja lapsed ütlesid oma pildi kohta lause.
Näiteks: "Tom is swimming."
"Jack is reading a book."
Nüüd kuulasime ja lugesime juba varasemast tuttavat kahekõnet:
Koostasime kahekõne kohta lauseid:
Seejärel kirjutasime hindele eilses tunnis kirjutatud ja kodus harjutatud etteütlust.
No comments:
Post a Comment