Tegelesime ka tänases tunnis kooliasjade teemaga. Laulsime toredat räpi stiilis laulu.
Vaatasime videot:
Tuletasime slaidiprogrammi vaadates meelde õpitud sõnavara:
Moodustasime lauseid õpetaja laual olevate esemetega:
Nüüd proovisime jutustada pinginaabrile oma kooliasjadest. Abiks olid lausemudelid tahvlil.
Harjutasime seda teksti ka lugema. Seejärel "kustutas" õpetaja tekstimullid ära ning lapsed püüdsid mälu järgi seda lugu uuesti lugeda. See õnnestus väga hästi ja ilmekalt. Väga tublid!
Nüüd jagas õpetaja lastele töölehed. Kõigepealt kuulasime teksti ja tegime oma töölehele kuulamise järgi värvimärgid. Seejärel kuulasime uuesti ja värvisime pildi ära. Kes kuulamisega jänni jäi, sai tahvlilt abimehena ka teksti lugeda. Pärast kirjutasime töö pöördele, millised esemed jäid meil värvimata.
Tunni lõpus jõudsime mängida ka sõnamängu "Bingo". Krete Marit võitis täna nii nurkade- kui ka täismängu ja sai vihikusse lausa kaks kleepsu! Palju õnne!
Vaatasime videot:
Tuletasime slaidiprogrammi vaadates meelde õpitud sõnavara:
Moodustasime lauseid õpetaja laual olevate esemetega:
Nüüd proovisime jutustada pinginaabrile oma kooliasjadest. Abiks olid lausemudelid tahvlil.
Kuulasime-vaatasime interaktiivset pildiseeriat "Where´s my book?" õppekomplektist "Star Kid":
Harjutasime seda teksti ka lugema. Seejärel "kustutas" õpetaja tekstimullid ära ning lapsed püüdsid mälu järgi seda lugu uuesti lugeda. See õnnestus väga hästi ja ilmekalt. Väga tublid!
Nüüd jagas õpetaja lastele töölehed. Kõigepealt kuulasime teksti ja tegime oma töölehele kuulamise järgi värvimärgid. Seejärel kuulasime uuesti ja värvisime pildi ära. Kes kuulamisega jänni jäi, sai tahvlilt abimehena ka teksti lugeda. Pärast kirjutasime töö pöördele, millised esemed jäid meil värvimata.
Tunni lõpus jõudsime mängida ka sõnamängu "Bingo". Krete Marit võitis täna nii nurkade- kui ka täismängu ja sai vihikusse lausa kaks kleepsu! Palju õnne!
No comments:
Post a Comment