Wednesday, 15 May 2019

Year 3: Active studying "What´s the weather like?", "How´s the weather?" 2

Kui õpetaja klassi astus, laulsid lapsed õpetajale sünnipäevalaulu. No ja muidugi pakkus õpetaja nüüd kommi ning alles siis saime tunnitöö kallale asuda =)
Kõigepealt kordasime piltidega üle eelmises tunnis õpitud sõnavara "Weather". Mängisime küsimuste-vastuste mängu. Õpetaja viskab õpilasele palli ja esitab küsimuse (N: Is it sunny today?). Õpilane vastab küsimusele ja viskab palli  tagasi.

Nüüd vaatasime-kuulasime tähelepanelikult lasteriimikest.

Õpetaja esitas pärast küsimuse: "Why the man didn´t wake up in the morning?"
Õige vastus oli muidugi: "Because it´s Saturday!"
Seejärel arutlesime, mis oli videos kummalist ja selgus, et akna taga sadas alla kasse ja koeri. Siinkohal tuligi abiks õpetaja selgitus, et inglise keeles öeldakse paduvihma kohta "It´s raining cats and dogs" =)

Eelmises tunnis õppisime uut laulukest, mida ka tänases tunnis laulsime:

Vaatasime ka lustakat ilmateadet ning taaskord esitas õpetaja peale video vaatamist küsimuse. Seekord kõlas küsimus nii: "Why did Jim quit his job?"

Nüüd jagunesime paaridesse, sest hakkasime tegema paaristööd. Õpetaja selgitas tööjuhiseid:
1) Running dictation (õpilane "jookseb" oma sedeli juurde, loeb ja jätab meelde lause ning dikteerib oma kaaslasele, kes selle üles kirjutab);
2) Check your work (lapsed kontrollivad kontroll-lehelt oma töö ära);
3) Match the sentences and the pictures (sobita laused ja pildid);
4) Read and translate the story (loe ja tõlgi jutt).

No comments:

Post a Comment