Käes ongi kevad ja aeg hakata kordama aasta jooksul õpitut.
Edasi kordasime väljendeid "HAVE/HAS GOT. Laulsime tuttavat laulu "Toys":
Ka tahvlile panime üles reeglitabeli:
Toreda laulukesega "Penguins can´t fly" kordasime üle ka modaalverbi "CAN" kasutamise:
Järgmise laulukesega saime meelde tuletada kestva oleviku moodustamise:
Nüüd panime oma oskused proovile ja kasutasime kolme viimast keelereeglit oma töölehe harjutustes:
Kuude nimetuste kordamiseks on meil selgeks õpitud lustakas sünnipäevalaul:
Töölehel oli ka harjutus funktsionaalse lugemise kohta, kus sobitasime laused ja pildid omavahel kokku:
Viimase keeleteemana tuletasime meelde kohamäärsõnad. No ka seekord oli meil sobiv laul varnast võtta =)
Ka töölehel oli seekord üsna lustakas ülesanne:
Kõigepealt tuletasime meelde BE-forms ehk "OLEMA" vormid (am/is/are) ja seejärel tegime töölehelt esimese harjutuse koos ära:
Edasi kordasime väljendeid "HAVE/HAS GOT. Laulsime tuttavat laulu "Toys":
Toreda laulukesega "Penguins can´t fly" kordasime üle ka modaalverbi "CAN" kasutamise:
Järgmise laulukesega saime meelde tuletada kestva oleviku moodustamise:
Nüüd panime oma oskused proovile ja kasutasime kolme viimast keelereeglit oma töölehe harjutustes:
Töölehel oli ka harjutus funktsionaalse lugemise kohta, kus sobitasime laused ja pildid omavahel kokku:
Viimase keeleteemana tuletasime meelde kohamäärsõnad. No ka seekord oli meil sobiv laul varnast võtta =)
Ka töölehel oli seekord üsna lustakas ülesanne:
No comments:
Post a Comment