Tunni algul kordasime eelmistes tundides õpitud sõnavara: months and the days of the week.
Laulsime laule "Happy Birthday" ja "The Days":
Nüüd asusime õppima uusi sõnu.Kõigepealt näitas õpetaja pilti ning nimetas sõna, lapsed kordasid. Nii päris mitu korda.
Õpetaja reastas pildid tahvlile, lapsed nimetasid sõnu ja iga kord võttis õpetaja ühe pildi ära, aga lapsed pidid nimetama ikka kõik sõnad (ka need, mis puudusid). Lõpuks polnud tahvli peal ühtegi pilti, aga lapsed suutsid ometigi loetleda ette kõik "nähtamatud" pildid". Nii saime selgeks nii sõnad kui arendasime ka mälu.
Siis panime pildid uuesti tahlile ning õpetaja näitas sõnakaarti. Huvitav oli see, et lapsed suutsid erinevast kirjapildist hoolimata hääldada kõik sõnad õigesti ja sobitada sõnad õigete piltide alla:
Nüüd jagas õpetaja töölehed ning esimese ülesandena kirjutasid lapsed tahvli abil sõnad piltide alla. Tuli olla hästi täpne ja hoolas, et sõnadesse vigu sisse ei lipsaks.
Teine ülesanne oli kuulamisülesanne: õpetaja luges lauseid ning lapsed tegid piltidele algul värvimärgid, pärast värvisid pildid ära.
Kel töö valmis, võis töö pöördel teha nuputamisülesannet:
Laulsime laule "Happy Birthday" ja "The Days":
Nüüd asusime õppima uusi sõnu.Kõigepealt näitas õpetaja pilti ning nimetas sõna, lapsed kordasid. Nii päris mitu korda.
Õpetaja reastas pildid tahvlile, lapsed nimetasid sõnu ja iga kord võttis õpetaja ühe pildi ära, aga lapsed pidid nimetama ikka kõik sõnad (ka need, mis puudusid). Lõpuks polnud tahvli peal ühtegi pilti, aga lapsed suutsid ometigi loetleda ette kõik "nähtamatud" pildid". Nii saime selgeks nii sõnad kui arendasime ka mälu.
Siis panime pildid uuesti tahlile ning õpetaja näitas sõnakaarti. Huvitav oli see, et lapsed suutsid erinevast kirjapildist hoolimata hääldada kõik sõnad õigesti ja sobitada sõnad õigete piltide alla:
Nüüd jagas õpetaja töölehed ning esimese ülesandena kirjutasid lapsed tahvli abil sõnad piltide alla. Tuli olla hästi täpne ja hoolas, et sõnadesse vigu sisse ei lipsaks.
Teine ülesanne oli kuulamisülesanne: õpetaja luges lauseid ning lapsed tegid piltidele algul värvimärgid, pärast värvisid pildid ära.
Kel töö valmis, võis töö pöördel teha nuputamisülesannet:
No comments:
Post a Comment