Tunni algul pidas õpetaja lastele "monoloogi", sest sõnade tööd olid oodatust kehvemini tehtud ning lapsed muutunud hooletumaks. Kevad on küll käes, kuid õppima ja pingutama peab ikka. Ja tähtis on see, et igaüks pingutaks vastavalt oma võimetele. Paraku praegu see nii ei ole.
Et tund ainult negatiivses toonis poleks, siis mängisime sõnamängu. Kui õpetaja arvas, et see on väga lihtne mäng, siis tegelikult osutus see siiski mõne lapse jaoks keeruliseks, sest lapsed olid ära unustanud tähtede nimetused, aga nendest sõltus kogu mäng. Kavalamad otsisid ruttu vihikust üles sügisel sinna kleebitud tähemajad =)
Kõigepealt jagasime end kolmeks võistkonnaks. Õpetaja oli varem ette valmistanud mängualuse. Mäng käib nii: Õpilane nimetab soovitava tähe asukoha (Näiteks: 1A is D). Õpetaja kirjutab nimetatud tähe nimetatud kastikesse. Kui tabelist tuleb välja sõna, siis õpilane nimetab selle sõna. 3-täheline sõna annab 3 punkti, 4-täheline 4 punkti jne. Võidab see võistkond, kes saab mängu lõpuks kõige rohkem punkte.
Et tund ainult negatiivses toonis poleks, siis mängisime sõnamängu. Kui õpetaja arvas, et see on väga lihtne mäng, siis tegelikult osutus see siiski mõne lapse jaoks keeruliseks, sest lapsed olid ära unustanud tähtede nimetused, aga nendest sõltus kogu mäng. Kavalamad otsisid ruttu vihikust üles sügisel sinna kleebitud tähemajad =)
Kõigepealt jagasime end kolmeks võistkonnaks. Õpetaja oli varem ette valmistanud mängualuse. Mäng käib nii: Õpilane nimetab soovitava tähe asukoha (Näiteks: 1A is D). Õpetaja kirjutab nimetatud tähe nimetatud kastikesse. Kui tabelist tuleb välja sõna, siis õpilane nimetab selle sõna. 3-täheline sõna annab 3 punkti, 4-täheline 4 punkti jne. Võidab see võistkond, kes saab mängu lõpuks kõige rohkem punkte.
No comments:
Post a Comment