See inglise keele tund oli veidi isemoodi. Kõigepealt leidsid kõik endale paarilised ja üks rühm oli kolmeliikmeline. Seejärel selgitas õpetaja tööülesandeid.
Õpetaja oli klassis laiali (seinetel, uksepiidale, riiulile, õpetaja lauale jne) asetanud tekstid:
Üks paarilistest "jooksis" teksti juurde, jättis meelde nii palju kui suutis ja dikteeris teksti kaaslasele. Kui pool tekstist oli ette loetud, vahetati osad ja dikteerijast sai nüüd kirjutaja.
Kui kogu lugu oli kirja saanud, andis õpetaja kontroll-lehe ja raamatu "Picture Wordbook". Kontroll-lehel olid järgmised tööülesanded:
- (kontrolli üle oma etteütlus);
- vasta viimasele küsimusele;
- tõlgi tekst eesti keelde;
- leia teekond (teskti põhjal raamatu pildilt).
Õpetaja oli klassis laiali (seinetel, uksepiidale, riiulile, õpetaja lauale jne) asetanud tekstid:
Üks paarilistest "jooksis" teksti juurde, jättis meelde nii palju kui suutis ja dikteeris teksti kaaslasele. Kui pool tekstist oli ette loetud, vahetati osad ja dikteerijast sai nüüd kirjutaja.
Kui kogu lugu oli kirja saanud, andis õpetaja kontroll-lehe ja raamatu "Picture Wordbook". Kontroll-lehel olid järgmised tööülesanded:
- (kontrolli üle oma etteütlus);
- vasta viimasele küsimusele;
- tõlgi tekst eesti keelde;
- leia teekond (teskti põhjal raamatu pildilt).
No comments:
Post a Comment