Kuna lemmikloomad on meile kõigile südamelähedased, siis peatume sellel teemal veidi pikemalt.
Tunni algul laulsime laulu "I have a pet":
Lauluga tuletasime meelde eelmises tunnis õpitud väljendid:
I have a pet /I have got a pet.
She is a...
He is a....
Kordasime lemmikloomade sõnavara sõnakaartidega.
Nuputasime, kes võiksid olla pildil peidus numbrite taga.
Sõnavara kinnistamiseks mängisime sõnamängu "Memoriin". Jagasime klassi kaheks rühmaks ja nüüd hakkasid rühmad kordamööda nuputama ja pilte ning sõnakaarte sobitama. Tänaseks võitjaks osutus uksepoolne rühm.
Et me oskaksime sõnu ka õigesti kirjutada, mängisime tahvlil olevate sõnadega sõnamängu "Bingo". Kuna teemaks on lemmikloomad, siis ka auhindadeks loomakleepsud:
Tunni lõpus kuulasime ja vaatasime koomiksit interaktiivsest õppematerjalist "Star Kid" 1. Seejärel proovisid lapsed kehastuda koomiksitegelasteks ning koomiksi ise "läbi mängida". Õpetaja rõõmuks oli lastel koomiks super hästi meeles ja isegi osaliste hääletoon õige =)
Tunni algul laulsime laulu "I have a pet":
Lauluga tuletasime meelde eelmises tunnis õpitud väljendid:
I have a pet /I have got a pet.
She is a...
He is a....
Kordasime lemmikloomade sõnavara sõnakaartidega.
Nuputasime, kes võiksid olla pildil peidus numbrite taga.
Sõnavara kinnistamiseks mängisime sõnamängu "Memoriin". Jagasime klassi kaheks rühmaks ja nüüd hakkasid rühmad kordamööda nuputama ja pilte ning sõnakaarte sobitama. Tänaseks võitjaks osutus uksepoolne rühm.
Et me oskaksime sõnu ka õigesti kirjutada, mängisime tahvlil olevate sõnadega sõnamängu "Bingo". Kuna teemaks on lemmikloomad, siis ka auhindadeks loomakleepsud:
Tunni lõpus kuulasime ja vaatasime koomiksit interaktiivsest õppematerjalist "Star Kid" 1. Seejärel proovisid lapsed kehastuda koomiksitegelasteks ning koomiksi ise "läbi mängida". Õpetaja rõõmuks oli lastel koomiks super hästi meeles ja isegi osaliste hääletoon õige =)
No comments:
Post a Comment