Oleme kahe aasta jooksul juba päris palju keelereegleid õppinud. Et kõik need omavahel nagu "puder ja kapsad" ei oleks, on vaja aeg-ajalt neid üle korrata. Täna me seda tegimegi.
Viimastes tundides oleme keskendunud (PRESENT PROGRESSIVE/CONTINUOUS) kestva oleviku aja moodustamisele. Sellest siis alustasimegi. Lugesime koos rütmisalmi ja laulsime õpitud laulu "What are you doing?":
Viimastes tundides oleme keskendunud (PRESENT PROGRESSIVE/CONTINUOUS) kestva oleviku aja moodustamisele. Sellest siis alustasimegi. Lugesime koos rütmisalmi ja laulsime õpitud laulu "What are you doing?":
Vaatasime veel üht vahvat videot härra Bean´ist:
Järgmise reeglina tuletasime meelde modaalverbi CAN kasutamise. Laulsime kahte tuttavat laulu "What can you do?" ja "Penguins can´t fly":
No ja viimase reeglina tuletasime meelde "omama" reeglit HAVE/HAS GOT lauluga "Toys":
Õpetaja asetas keeletabelid tahvlile ja nüüd saime oma teadmised proovile panna töövihikuharjutusi tehes:
Tunni lõpus jõudsime ühe nuputamisülesande ka töövihikust teha.
Homme kirjutame etteütlust =)
No comments:
Post a Comment