Häälestuseks lugesime rütmisalmi. Et lapsed olid reedesel päeval üsna väsinud ja tüdinenud nägudega, siis tõusime püsti ja lugesime seda räppides =)
Nüüd olid lapsed küll juba õppimishimulisemad, kuid suurest räppimisest ka veidi väsinud. Seetõttu istusime ja vaatasime kestva oleviku reegli kordamiseks videot tuttavast tegelasest härra Bean´ist.
Eesti keele tundides oleme kirjutanud päris palju etteütlusi, kuid inglise keeles polnud seda veel teinud. Täna siis proovisime, kuidas me inglisekeelse etteütlusega hakkama saame. Pärast kontrollisime oma töö tahvlilt ära ning õpetaja juhtis tähelepanu veaohtlikele kohtadele:
Räppimise lainel olime ka seda videot lugedes-lauldes:
Nüüd olid lapsed küll juba õppimishimulisemad, kuid suurest räppimisest ka veidi väsinud. Seetõttu istusime ja vaatasime kestva oleviku reegli kordamiseks videot tuttavast tegelasest härra Bean´ist.
Eesti keele tundides oleme kirjutanud päris palju etteütlusi, kuid inglise keeles polnud seda veel teinud. Täna siis proovisime, kuidas me inglisekeelse etteütlusega hakkama saame. Pärast kontrollisime oma töö tahvlilt ära ning õpetaja juhtis tähelepanu veaohtlikele kohtadele:
Olime tunnis laulnud, tantsinud, lugenud ja kirjutanud, aga inglise keeles rääkimist polnud veel harjutanud. Seetõttu mängisime kõnelemismängu ja saime mängides harjutada nii kestva oleviku reeglit, sõnavara kui ka arendada mälu.
Mäng käib nii:
1) seisame ringis ja õpetaja jagab igale lapsele ühe tegevuspildi;
2) esimene laps ütleb oma tegevuse (näiteks: I am playing tennis);
3) temast järgmine laps loetleb eelneva lapse tegevuse/eelnevate laste tegevused ja lisab omapoolse (näiteks: She is playing tennis. I am studying English)
No comments:
Post a Comment