Eelmises tunnis alustasime küsimuste moodustamise õppimisega. Alustuseks luges õpetaja ette luuletuse:
Kõigepealt kirjutasime vihikusse üldküsimuse moodustamise reeglid (ülemine pilt):
Vaatasime õppevideot:
Õppisime selgeks uue laulu "Question words" (kuni 3.10)
Kirjutasime vihikusse eriküsimuste moodustamise reeglid (alumine pilt):
Sobitasime tahvlil kokku küsisõnade loto:
Harjutasime küsimuste moodustamist:
Mängisime paaristööna küsimuste-vastuste mängu:
Tegime töövihikuharjutusi ning kontrollisime seejärel oma tööd ka tahvlilt. Abiks olid reeglitabelid tahvlil:
Q is for Questions:
WHO? WHAT? and WHY?
Who has a kitten?
And Sam answers: "I".
Kõigepealt kirjutasime vihikusse üldküsimuse moodustamise reeglid (ülemine pilt):
Vaatasime õppevideot:
Õppisime selgeks uue laulu "Question words" (kuni 3.10)
Kirjutasime vihikusse eriküsimuste moodustamise reeglid (alumine pilt):
Sobitasime tahvlil kokku küsisõnade loto:
Harjutasime küsimuste moodustamist:
Mängisime paaristööna küsimuste-vastuste mängu:
Marteni paariliseks oli õpetaja |
No comments:
Post a Comment