Teise klassiga oli tore üle pika aja taas kohtuda!
Tunni algul tuletasime tähekaartidega meelde õpitud tähenimed:
Oleme oma tähemajade tänava tähemaju "täis ehitanud" ehk siis õppisime täna selgeks viimased tähed - X, Y, Z.
Et tähestik hästi ruttu pähe jääks, laulsime laulu "The alphabet". Tähelepanu soovin pöörata viimasele tähele - Z-le, mida laulus hääldatakse ameerikapärases inglise keeles, aga kuna meie õpime briti inglise keelt, siis on õige hääldus [ zed ].
Laulu saad laulda siit:
Õppisime uusi sõnu ja kirjutasime need vihikusse:
Kõige toredam on sõnu harjutada läbi mängu. Seepärast mängisimegi tänases tunnis lausa kolme sõnamängu.
Sõnamängus "What is missing?" (Mis on kadunud?) uurisime kõigepealt, mis esemed on õpetajal kasti sees ja ühtlasi tuletasime nõnda meelde õpitud sõnavara.
Nüüd kattis õpetaja kasti rätikuga ja võttis kastist ära ühe eseme.
Lapsed hakkasid mõistatama, mis ese on kastist kadunud. Küsimuse moodustamiseks oli tahvlil abiks lausemudel:
Teises sõnamängus tuli ära arvata, mis on pildil. Seda mängu mängisime paaris või rühmas. Õpetaja jagas igale rühmale pildid. Kõigepealt tutvusid lapsed oma piltidega ja siis võis mäng alata. Kõigepealt valis esimene mängujuht ühe pildi ja kaaslane pidi välja nuputama, mis pilt see on. Taas kasutasime tahvlil olevat küsimuse moodustamise mudelit. Kui pilt arvati ära, vahetati osad ja äraarvajast sai uus mängujuht:
Tunni algul tuletasime tähekaartidega meelde õpitud tähenimed:
Oleme oma tähemajade tänava tähemaju "täis ehitanud" ehk siis õppisime täna selgeks viimased tähed - X, Y, Z.
Et tähestik hästi ruttu pähe jääks, laulsime laulu "The alphabet". Tähelepanu soovin pöörata viimasele tähele - Z-le, mida laulus hääldatakse ameerikapärases inglise keeles, aga kuna meie õpime briti inglise keelt, siis on õige hääldus [ zed ].
Laulu saad laulda siit:
Õppisime uusi sõnu ja kirjutasime need vihikusse:
Kõige toredam on sõnu harjutada läbi mängu. Seepärast mängisimegi tänases tunnis lausa kolme sõnamängu.
Sõnamängus "What is missing?" (Mis on kadunud?) uurisime kõigepealt, mis esemed on õpetajal kasti sees ja ühtlasi tuletasime nõnda meelde õpitud sõnavara.
Nüüd kattis õpetaja kasti rätikuga ja võttis kastist ära ühe eseme.
Lapsed hakkasid mõistatama, mis ese on kastist kadunud. Küsimuse moodustamiseks oli tahvlil abiks lausemudel:
No comments:
Post a Comment