Täna tegelesime viimast korda Unit 8 teemaga "Can/can´t". Homme saame oma teadmisi juba näidata hindelises töös.
Tunni algul lugesime juba tuttavat rütmisalmi:
Laulsime laulu "What can you do?" ja "Penguins can´t fly"
Kordasime sõnakaartidega sõnu. Loosisime nimepulkadega lapsed, kes tulid klassi ette, lugesid ja tõlkisid sõnakaardilt sõna ja asetasid tahvlile:
Tahvlil olevate sõnadega mängisime sõnamängu "Bingo". Täna naeratas võiduõnn ainult poistele. Võitjad olid GREGOR, OTT, TRISTAN, ROMET, MATTIAS ja JÖRGEN!
Mängisime sõnamängu "What word is missing?" (Õpetaja võtab salaja ühe sõna ära ja lapsed nuputavad, mis sõna on kadunud. Kes on kõige tähelepanelikum, on võitja). Kõiki kolme sõna ei arvanud keegi ära ehk siis seekord võitis õpetaja mängu =) Aga parim tulemus (kolmest sõnast kaks) oli JÖRGEN´il!
Mängisime sõna äraarvamise mängu "Guess!":
Nüüd võtsime ringi ja mängisime kõnearendusmängu.
(Esimene laps ütleb näiteks "I can sing." Järgmine laps ütleb eelneva lapse kohta "She can sing and I can swim." Iga järgnev laps peab siis nimetama kõik eelnevad laused.)
Nii saime harjutada inglise keeles rääkimist ning ühtlasi arendada ka oma mälu =) Kahjuks aeg ei võimaldanud kõikidel lastel oma lauseid ära öelda, aga eks me mängime taolist mängu edaspidigi.
Nüüd tegime töövihikus tõlkeharjutust ja kontrollisime oma töö koos tahvlilt ära:
Läbi erinevate mängude sai palju harjutatud nii sõnavara kui keelereegleid. Nüüd oleme homseks hindeliseks tööks valmis!
Laulsime laulu "What can you do?" ja "Penguins can´t fly"
Kordasime sõnakaartidega sõnu. Loosisime nimepulkadega lapsed, kes tulid klassi ette, lugesid ja tõlkisid sõnakaardilt sõna ja asetasid tahvlile:
Tahvlil olevate sõnadega mängisime sõnamängu "Bingo". Täna naeratas võiduõnn ainult poistele. Võitjad olid GREGOR, OTT, TRISTAN, ROMET, MATTIAS ja JÖRGEN!
Mängisime sõnamängu "What word is missing?" (Õpetaja võtab salaja ühe sõna ära ja lapsed nuputavad, mis sõna on kadunud. Kes on kõige tähelepanelikum, on võitja). Kõiki kolme sõna ei arvanud keegi ära ehk siis seekord võitis õpetaja mängu =) Aga parim tulemus (kolmest sõnast kaks) oli JÖRGEN´il!
Mängisime sõna äraarvamise mängu "Guess!":
Nüüd võtsime ringi ja mängisime kõnearendusmängu.
(Esimene laps ütleb näiteks "I can sing." Järgmine laps ütleb eelneva lapse kohta "She can sing and I can swim." Iga järgnev laps peab siis nimetama kõik eelnevad laused.)
Nii saime harjutada inglise keeles rääkimist ning ühtlasi arendada ka oma mälu =) Kahjuks aeg ei võimaldanud kõikidel lastel oma lauseid ära öelda, aga eks me mängime taolist mängu edaspidigi.
Nüüd tegime töövihikus tõlkeharjutust ja kontrollisime oma töö koos tahvlilt ära:
Läbi erinevate mängude sai palju harjutatud nii sõnavara kui keelereegleid. Nüüd oleme homseks hindeliseks tööks valmis!
No comments:
Post a Comment