Ka tänases tunnis tegelesime modaalverbiga "CAN".
Lugesime õpikus olevat rütmisalmi:
Laulsime laulu "What can you do?"
Kordasime töölehel olevat sõnavara ja sobitasime pildid sõnakaartidega. Klassi ette tulijad loosisime nimepulkadega:
Nende sõnadega mängisime sõna äraarvamisemängu:
Nüüd tegime töövihikus kuulamisülesannet. Kõigepealt täitsime kuulamise järgi tabelit. Seejärel moodustasime täidetud tabeli põhjal lauseid. Pärast sai oma tööd kontrollida tahvlilt:
Õpetaja pani tahvlile erinevad toredad tegelased ja tegusõnad. Õppisime ka mõned uued sõnad:
walk - kõndima
hiss - susisema
jump - hüppama
Tegelaste kohta moodustasime etteantud lausemudeli järgi lauseid. Näiteks: Hubert Hippo can walk and swim. He can´t climb.
Mängisime mängu "Alias". Õpetaja sosistas mängujuhile kõrva ühe tegusõna, kes jäljendas seda tegevust oma kehakeelega. Kaaslased püüdsid ära arvata, mis sõnaga on tegu:
Lugesime õpikus olevat rütmisalmi:
Laulsime laulu "What can you do?"
Kordasime töölehel olevat sõnavara ja sobitasime pildid sõnakaartidega. Klassi ette tulijad loosisime nimepulkadega:
Nende sõnadega mängisime sõna äraarvamisemängu:
Nüüd tegime töövihikus kuulamisülesannet. Kõigepealt täitsime kuulamise järgi tabelit. Seejärel moodustasime täidetud tabeli põhjal lauseid. Pärast sai oma tööd kontrollida tahvlilt:
Uuele ülesandele häälestamiseks laulsime kõigepealt laulu "Penguins can´t fly":
walk - kõndima
hiss - susisema
jump - hüppama
Tegelaste kohta moodustasime etteantud lausemudeli järgi lauseid. Näiteks: Hubert Hippo can walk and swim. He can´t climb.
Mängisime mängu "Alias". Õpetaja sosistas mängujuhile kõrva ühe tegusõna, kes jäljendas seda tegevust oma kehakeelega. Kaaslased püüdsid ära arvata, mis sõnaga on tegu:
No comments:
Post a Comment