Tundi alustasime eilses tunnis õpitud toreda laulukesega "Penguins can´t fly" (Õppekomplekt S. Rixon "Tip Top)
Lugesime juba tuttavat rütmisalmi:
Nüüd tegime nii, et esimest salmi luges esimene pingirida ja samal ajal tegid lapsed ka salmi sisule sobivaid liigutusi, seejärel luges teine rida oma salmi ja kolmas rida samuti oma salmi. Loomulikult ikka koos liigutustega =) Nõnda läbi tegevuste jäi rütmisalm hoopis paremini meelde.
Õpetaja jagas töölehed sõnavaraga. Paljud sõnad olid juba tuttavad, mõned aga täitsa uued:
Harjutasime töölehel olevaid sõnu ning mängisime sõna äraarvamise mängu:
Kuna sõnad saavad selgeks ainult harjutades, siis mängisime "Upside Down Alias" mängu. Õpetaja ütleb lause ja lapsed jäljendavad seda tegevust oma kehakeeles. Lapsed on väga leidlikud ja õpetajal ei tulnud pähegi, et lause "I can climb" (ma oskan ronida) ütlemise järel ronivad lapsed nagu väikesed ahvid õpetaja ehmatuseks kiirelt laua peale =)
Õnneks aitas õpetajal olukorrast rahulikult välja tulla lause "I can write" (ma oskan kirjutada) =)
Nüüd tegime töövihikuharjutusi.
Esimeses harjutuses kirjutasime, mida pildil olevad tegelased ei suuda leida. Ühtlasi saime üle korrata ta asesõnad her/his.
Lugesime juba tuttavat rütmisalmi:
Nüüd tegime nii, et esimest salmi luges esimene pingirida ja samal ajal tegid lapsed ka salmi sisule sobivaid liigutusi, seejärel luges teine rida oma salmi ja kolmas rida samuti oma salmi. Loomulikult ikka koos liigutustega =) Nõnda läbi tegevuste jäi rütmisalm hoopis paremini meelde.
Harjutasime töölehel olevaid sõnu ning mängisime sõna äraarvamise mängu:
Kuna sõnad saavad selgeks ainult harjutades, siis mängisime "Upside Down Alias" mängu. Õpetaja ütleb lause ja lapsed jäljendavad seda tegevust oma kehakeeles. Lapsed on väga leidlikud ja õpetajal ei tulnud pähegi, et lause "I can climb" (ma oskan ronida) ütlemise järel ronivad lapsed nagu väikesed ahvid õpetaja ehmatuseks kiirelt laua peale =)
Nüüd tegime töövihikuharjutusi.
Esimeses harjutuses kirjutasime, mida pildil olevad tegelased ei suuda leida. Ühtlasi saime üle korrata ta asesõnad her/his.
Teine harjutus oli kuulamisülesanne. Kõigepealt täitsime kuulamise järgi tabelit. Seejärel moodustasime täidetud tabeli põhjal lauseid. Pärast sai oma tööd kontrollida tahvlilt:
Vahelduseks kirjutamisele lugesime veidi. Otsisime tühjadesse jutumullidesse sobivad laused ja tõlkisime kahekõned eesti keelde.
No comments:
Post a Comment