Ka tänases tunnis olime pallimängude lainel. Lugesime rütmisalmi:
Kordasime piltkaartidega sõnu ning moodustasime piltide kohta lauseid lihtoleviku 3. pöördes (mida teeb).
Nüüd vaatasime üle õpiku sõnastiku Unit 9 sõnavara (1.-21. sõnani)
Nende sõnadega mängisime sõna äraarvamise mängu.
Lugesime-tõlkisime sõnu sõnakaartidelt. Nii saime sõnu veelgi üle korrata.
Nüüd juba selgeks saanud sõnu kasutasime töövihikuharjutustes:
Kuulasime ja seejärel lugesime ning tõlkisime lugemisharjutust. Õpetaja kirjutas tahvlile sõnad, millele lugemisel-kirjutamisel tähelepanu pöörata:
Lugejad-tõlkijad lapsed loosisime nimepulkadega. Kodus tuleb seda lugu veel kindlasti harjutada. Õiget hääldust kuula siit:
Kordasime piltkaartidega sõnu ning moodustasime piltide kohta lauseid lihtoleviku 3. pöördes (mida teeb).
Nüüd vaatasime üle õpiku sõnastiku Unit 9 sõnavara (1.-21. sõnani)
Nende sõnadega mängisime sõna äraarvamise mängu.
Lugesime-tõlkisime sõnu sõnakaartidelt. Nii saime sõnu veelgi üle korrata.
Nüüd juba selgeks saanud sõnu kasutasime töövihikuharjutustes:
Kuulasime ja seejärel lugesime ning tõlkisime lugemisharjutust. Õpetaja kirjutas tahvlile sõnad, millele lugemisel-kirjutamisel tähelepanu pöörata:
No comments:
Post a Comment