Arvsõnade meeldetuletamiseks laulsime juba tuttavat laulu:
Eelmises tunnis õppisime koduloomade nimetusi. Nüüd tuletasimegi meelde õpitud sõnu lauldes laulu "Old MacDonald":
Tänase tunni teemaks olid lemmikloomad - "Pets". Kuna koduloomad võivad olla ka lemmikloomadeks, siis tuletasime meelde eelmise tunni loomi, keda inimesed peavad ka lemmikloomadena:
Nüüd õppisime ka uusi sõnu. Kõigepealt asetas õpetaja tahvlile looma pildi ja kirjutas juurde häälduse, lapsed nuputasid hääldusmärkide järgi, kuidas seda sõna õigesti hääldada. Õpetaja rõõmuks said enamus lapsi sellega päris hästi hakkama. Nüüd lisas õpetaja pildi juurde ka sõnakaardi. Seejärel kirjutasime sõnad ka vihikusse (ilma hääldumärkideta):
Kuulasime-vaatasime-laulsime laulu "I have a pet". Õpetaja andis enne tähelepaneliku kuulamise ülesande: mis on laulus kummalist?
Õppisime selgeks uue väljendi I have... /I have got...
Nüüd oskasime juba öelda erinevaid lauseid: I have got a pet. I have got a cat. I have got a dog...
Koostasime ühiselt tsentraalse mõistekaardi. Jõudsime järeldusele, et osa loomi võivad olla nii koduloomad kui ka lemmikloomad üheaegselt:
Seejärel tegime töölehte:
GAMES and ACTIVITIES (mängud ja tegevused)
"PETS MEMORY GAME"
"GUESS THE WORD"(sõna äraarvamismäng)
"PETS (harjuta)
"PETS 1"
"PETS 2" (keerulisem)
Eelmises tunnis õppisime koduloomade nimetusi. Nüüd tuletasimegi meelde õpitud sõnu lauldes laulu "Old MacDonald":
Tänase tunni teemaks olid lemmikloomad - "Pets". Kuna koduloomad võivad olla ka lemmikloomadeks, siis tuletasime meelde eelmise tunni loomi, keda inimesed peavad ka lemmikloomadena:
Nüüd õppisime ka uusi sõnu. Kõigepealt asetas õpetaja tahvlile looma pildi ja kirjutas juurde häälduse, lapsed nuputasid hääldusmärkide järgi, kuidas seda sõna õigesti hääldada. Õpetaja rõõmuks said enamus lapsi sellega päris hästi hakkama. Nüüd lisas õpetaja pildi juurde ka sõnakaardi. Seejärel kirjutasime sõnad ka vihikusse (ilma hääldumärkideta):
Kuulasime-vaatasime-laulsime laulu "I have a pet". Õpetaja andis enne tähelepaneliku kuulamise ülesande: mis on laulus kummalist?
Õppisime selgeks uue väljendi I have... /I have got...
Nüüd oskasime juba öelda erinevaid lauseid: I have got a pet. I have got a cat. I have got a dog...
Koostasime ühiselt tsentraalse mõistekaardi. Jõudsime järeldusele, et osa loomi võivad olla nii koduloomad kui ka lemmikloomad üheaegselt:
Seejärel tegime töölehte:
GAMES and ACTIVITIES (mängud ja tegevused)
"PETS MEMORY GAME"
"GUESS THE WORD"(sõna äraarvamismäng)
"PETS (harjuta)
"PETS 1"
"PETS 2" (keerulisem)
No comments:
Post a Comment