Tunni algul laulsime eilses tunnis õpitud laulu "What are you doing?"
Kordasime piltidega üle nii selle õppetüki kui ka varasemalt õpitud tegusõnu. Tuletasime meelde, kuidas moodustatakse kestva oleviku ajavormis lauseid ning moodustasime piltide kohta lauseid:
Õppisime ja kirjutasime vihikusse kaks uut tegusõna:
Mängisime tegevuse äraarvamismängu "ALIAS".
Mäng käib nii: üks õpilane võtab sõnakaardi ja matkib sõnakaardil kirjas olevat tegevust, teised õpilased püüavad nuputada, mis tegevus see on).
Küsimisel kasutasime väljendit "Are you ...ing?"
Tegevuse näitja vastas siis kas "Yes, I am." või "No, I am not."
Tegime töövihikuharjutusi ja kontrollisime oma tööd tahvlilt.Sõnade kirjutamisel juhtis õpetaja tähelepanu mõnede sõnade kirjapildile, mis -ing lõpu lisamisel veidi muutuvad:
Nüüd uurisime õpiku pilti. Õpetaja luges ette lauseid ja lapsed kuulasid-vaatasid tähelepanelikult, kas lause sobib kokku pildiga või ei. Kui ei sobinud, tõmbasime töövihikusse kriipsu. Pärast arutasime koos kuulamisülesande läbi. Kõige tähelepanelikumad olid MERILYN, KENNETH ja MARTEN.
Nüüd lugesime pildi kohta lünkharjutust ning otsisime lünka sobiva sõna.
Kordasime piltidega üle nii selle õppetüki kui ka varasemalt õpitud tegusõnu. Tuletasime meelde, kuidas moodustatakse kestva oleviku ajavormis lauseid ning moodustasime piltide kohta lauseid:
Õppisime ja kirjutasime vihikusse kaks uut tegusõna:
Mängisime tegevuse äraarvamismängu "ALIAS".
Mäng käib nii: üks õpilane võtab sõnakaardi ja matkib sõnakaardil kirjas olevat tegevust, teised õpilased püüavad nuputada, mis tegevus see on).
Küsimisel kasutasime väljendit "Are you ...ing?"
Tegevuse näitja vastas siis kas "Yes, I am." või "No, I am not."
Tegime töövihikuharjutusi ja kontrollisime oma tööd tahvlilt.Sõnade kirjutamisel juhtis õpetaja tähelepanu mõnede sõnade kirjapildile, mis -ing lõpu lisamisel veidi muutuvad:
Nüüd uurisime õpiku pilti. Õpetaja luges ette lauseid ja lapsed kuulasid-vaatasid tähelepanelikult, kas lause sobib kokku pildiga või ei. Kui ei sobinud, tõmbasime töövihikusse kriipsu. Pärast arutasime koos kuulamisülesande läbi. Kõige tähelepanelikumad olid MERILYN, KENNETH ja MARTEN.
Nüüd lugesime pildi kohta lünkharjutust ning otsisime lünka sobiva sõna.
No comments:
Post a Comment