Armas õpilane!
Oleme kahe aasta jooksul juba päris palju keelereegleid õppinud. Et kõik need omavahel nagu "puder ja kapsad" ei oleks, on vaja aeg-ajalt neid üle korrata. Täna ja homme seda koos teemegi ehk siis siin on kahe päeva õppematerjalid.
Viimastes tundides oleme keskendunud (PRESENT PROGRESSIVE/CONTINUOUS) kestva oleviku aja moodustamisele. Sellest siis alustamegi.
Järgmise reeglina tuletame meelde modaalverbi CAN kasutamise. Siin sulle laulmiseks kaks tuttavat laulu "What can you do?" ja "Penguins can´t fly":
Tuletame meelde "omama" reeglit HAVE/HAS GOT lauluga "Toys":
Viimase laululooga kordame lisaks väljendile "I have ..." ka väljendid "SHE IS ..." "HE IS...."
Nüüd saame oma teadmised proovile panna töövihikuharjutusi tehes. Abiks on keeletabelid:
Nüüd tee ära harj 6 lk 53.
Oleme kahe aasta jooksul juba päris palju keelereegleid õppinud. Et kõik need omavahel nagu "puder ja kapsad" ei oleks, on vaja aeg-ajalt neid üle korrata. Täna ja homme seda koos teemegi ehk siis siin on kahe päeva õppematerjalid.
Viimastes tundides oleme keskendunud (PRESENT PROGRESSIVE/CONTINUOUS) kestva oleviku aja moodustamisele. Sellest siis alustamegi.
Järgmise reeglina tuletame meelde modaalverbi CAN kasutamise. Siin sulle laulmiseks kaks tuttavat laulu "What can you do?" ja "Penguins can´t fly":
Tuletame meelde "omama" reeglit HAVE/HAS GOT lauluga "Toys":
Viimase laululooga kordame lisaks väljendile "I have ..." ka väljendid "SHE IS ..." "HE IS...."
Nüüd saame oma teadmised proovile panna töövihikuharjutusi tehes. Abiks on keeletabelid:
Tee kõigepealt iseseisvalt ja ausalt ära töövihikust harj 3 ja 4 lk 52, sest ainult nii on õppimisest kasu =)
Seejärel kontrolli oma töö ära siit:
Nüüd tee ära harj 6 lk 53.
Kontrolli oma töö ära siit:
No comments:
Post a Comment