Tunni algul jagasime eelmises tunnis tehtud hindelisi töid ja rääkisime vigadest. Vigade parandus tee töö pöördele.
Seejärel alustasime uue teemaga "School things". Kuna eelmisel aastal õppisime kooliesemete sõnavara, siis nüüd kordasime need üle:
Koostasime lauseid enda asjade kohta. Tahvlil olid abiks ka lausemudelid.
Seejärel vaatasime videot. Enne andis õpetaja tähelepaneliku kuulamise-vaatamise küsimuse - milliseid asju näed videos, mida slaididel ei olnud?
Õiged vastused olid: a clock, a stapler, a crayon, a teacher.
Kirjutasime sõnavara vihikusse.
Tuletasime meelde väljendid "This is a/an..." ja "These are ...s".
Tegime töövihikuharjutust:
Kodus jäävad sõnad vihikust õppida.
Seejärel alustasime uue teemaga "School things". Kuna eelmisel aastal õppisime kooliesemete sõnavara, siis nüüd kordasime need üle:
Koostasime lauseid enda asjade kohta. Tahvlil olid abiks ka lausemudelid.
Seejärel vaatasime videot. Enne andis õpetaja tähelepaneliku kuulamise-vaatamise küsimuse - milliseid asju näed videos, mida slaididel ei olnud?
Õiged vastused olid: a clock, a stapler, a crayon, a teacher.
Kirjutasime sõnavara vihikusse.
Tuletasime meelde väljendid "This is a/an..." ja "These are ...s".
Tegime töövihikuharjutust:
Kodus jäävad sõnad vihikust õppida.
No comments:
Post a Comment