Wednesday, 4 November 2020

Year 3: Unit 3-4 round-up" 1,2

Kordasime eelmisel veerandil tundides õpitut. Selleks kulus meil lausa kaks tundi.
Kõigepealt tuletasime meelde arvsõnad ning laulsime kahte laulu.
Esimese lauluga said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.


Teise lauluga kordasime nii arvsõnu kui ka tähtede nimetusi:



Ka õpikus oli tore harjutus numbrite kohta:

Nüüd harjutasime tähenimesid ja laulsime tähestiku laulu:

Õpetaja kirjutas tahvlile erinevad nimed ning lapsed järjestasid need vihikusse tähestikulises järjekorras.

Samalaadseid harjutusi oleme varem teinud ka töövihikusse:
                                             
Nüüd tegime lisaks paar harjutust:

Järgmisena kordasime BE-forms (am/is/are) ehk "olema" vormid:
Lugesime toredat rütmisalmi:
Tegime töövihikuharjutust.
Õpetaja tuletas meelde, et varem oleme teinud ka teist samalaadset töövihikuharjutust:

Tuletasime meelde väljendi "Be good at.." ning koostasime piltide kohta lauseid.
Näiteks: Tom is good at music.
              Lisa is good at sport.
              Meg is good at numbers.

Tunni lõpus arutasime läbi  täringumängu, mida saab koolis koos sõpradega või kodus pereliikmetega mängida.
Nüüd peaksime küll tööks kõik valmis olema.

No comments:

Post a Comment