Tuletasime lauluga meelde eelmistes tundides õpitud sõnavara "Morning activities":
Lugesime rütmisalmi:
Tutvusime uue sõnavaraga. Uurisime sõnu õpikusõnastikust ja seejärel kasutasime uusi sõnu töövihikuharjutustes:
Enne lugemisharjutuse kuulamist sobitasime omavahel kokku väljendeid, et teksti paremini mõista.
Nüüd kuulasime, siis lugesime ka ise lugemisharjutust "Fay´s Week" . Lugemist saad harjutada siit:
Teine mäng on lause äraarvamise mäng. Üks õpilane tuleb klassi ette, valib tekstist välja ühe lause ja teised õpilase püüavad ära arvata, mis lause see on.
Mõlema mängu suured plussid on need, et nii me loeme korduvalt ja korduvalt rõõmuga teksti, mida me muidu nii innustunult ei teeks =)
Lugesime rütmisalmi:
Tutvusime uue sõnavaraga. Uurisime sõnu õpikusõnastikust ja seejärel kasutasime uusi sõnu töövihikuharjutustes:
Enne lugemisharjutuse kuulamist sobitasime omavahel kokku väljendeid, et teksti paremini mõista.
Nüüd kuulasime, siis lugesime ka ise lugemisharjutust "Fay´s Week" . Lugemist saad harjutada siit:
Mängisime ka kahte lugemismängu.
Esimene mäng "Sõnapeitmine" käib nii: õpetaja näitab sõnakaarti, kõige kiirem leidja loeb selle lause ette, kus see sõna peidus.
Teine mäng on lause äraarvamise mäng. Üks õpilane tuleb klassi ette, valib tekstist välja ühe lause ja teised õpilase püüavad ära arvata, mis lause see on.
Mõlema mängu suured plussid on need, et nii me loeme korduvalt ja korduvalt rõõmuga teksti, mida me muidu nii innustunult ei teeks =)
No comments:
Post a Comment