Kui õpetaja klassi astus, vaatasid talle otsa igasugused toredad "sulelised ja karvased" =) No muidugi, meil oli ju täna koolis karneval! Seetõttu oli klassis elevust palju ja õiget õppimise meeleolu me ei saavutanudki. Mis sa nende "kummaliste olendite ja elukatega" ikka pahandad =)
Tunni alustuseks laulsime laulu "What time is it?"
Õpetaja jagas lastele tagasi õpimapid ja andis nende kohta tagasisidet. Kuna õpimappi köidame kõik oma töölehed, siis on oluline, et need on õiges loogilises järjekorras ning hindeliste tööde vigade kohta on tehtud vigade parandused.
Õppisime sõnakaartide abil uusi sõnu ja väljendeid, mida oli vaja kahekõnede lugemiseks:
Kuulasime ja lugesime kahekõnesid:Harjutasime kahekõnede lugemist ja tõlkimist. Lugesime kahekõnesid ka klassi ees:
Lugemist saad kodus harjutada siit:
Nüüd otsisime tekstist meeleolu väljendavaid omadussõnu ja leidsime sõnad "bored" ja "scared".
Siit jõudsime tänase teema "Feelings" juurde.
Kõigepealt õppisime sõnu suuliselt piltidega:
Tegime töövihikuharjutust:
Töölehel "The ghosts". Koostasime kummituste kohta lauseid:
Näiteks: The ghost number 1 is sick. The ghost number 2 is small. ...
Tunni alustuseks laulsime laulu "What time is it?"
Õpetaja jagas lastele tagasi õpimapid ja andis nende kohta tagasisidet. Kuna õpimappi köidame kõik oma töölehed, siis on oluline, et need on õiges loogilises järjekorras ning hindeliste tööde vigade kohta on tehtud vigade parandused.
Õppisime sõnakaartide abil uusi sõnu ja väljendeid, mida oli vaja kahekõnede lugemiseks:
Kuulasime ja lugesime kahekõnesid:Harjutasime kahekõnede lugemist ja tõlkimist. Lugesime kahekõnesid ka klassi ees:
Nüüd otsisime tekstist meeleolu väljendavaid omadussõnu ja leidsime sõnad "bored" ja "scared".
Siit jõudsime tänase teema "Feelings" juurde.
Kõigepealt õppisime sõnu suuliselt piltidega:
Tegime töövihikuharjutust:
Näiteks: The ghost number 1 is sick. The ghost number 2 is small. ...
No comments:
Post a Comment