Kuna õpetaja Annaliisa oli arsti juures, siis tuli osa tema rühma lapsi ka meie rühma. Nõnda oli meil klass õpihimulisi lapsi täis.
Laulsime laulu "I like swimming":
Lugesime rütmisalmi:
Nüüd tuletasime meelde reeglitabeli abil Present Simple´ i (lihtolevik) moodustamise:
Koostasime loomapiltide kohta lauseid:
Nüüd lugesid lapsed ette kodus kirjutatud lood metsloomadest:
Õppisime uusi sõnu ja väljendeid ning kuulasime õpiku lugemisteksti:
Teine mäng on lause äraarvamismäng. Üks õpilane tuleb klassi ette, valib tekstist välja ühe lause ja teised õpilase püüavad ära arvata, mis lause see on.
Mõlema mängu suured plussid on need, et nii me loeme korduvalt ja korduvalt rõõmuga teksti, mida me muidu nii innustunult ei teeks =)
Laulsime laulu "I like swimming":
Lugesime rütmisalmi:
Nüüd tuletasime meelde reeglitabeli abil Present Simple´ i (lihtolevik) moodustamise:
Koostasime loomapiltide kohta lauseid:
Nüüd lugesid lapsed ette kodus kirjutatud lood metsloomadest:
Õppisime uusi sõnu ja väljendeid ning kuulasime õpiku lugemisteksti:
Mängisime kahte sõnamängu:
Esimene mäng "Sõnapeitmine" käib nii: õpetaja näitab sõnakaarti, kõige kiirem leidja loeb selle lause ette, kus see sõna peidus.
Teine mäng on lause äraarvamismäng. Üks õpilane tuleb klassi ette, valib tekstist välja ühe lause ja teised õpilase püüavad ära arvata, mis lause see on.
Mõlema mängu suured plussid on need, et nii me loeme korduvalt ja korduvalt rõõmuga teksti, mida me muidu nii innustunult ei teeks =)
No comments:
Post a Comment