Et aju vahetunnist tulles kohe inglise keelele häälestuks, mängisime eilses tunnis õpitud tähelepanumängu. Õpetaja jagab igale lapsele ühe pildi ja hakkab ühe pildi kohta lauseid ütlema. Kelle pildist on jutt, tõstab käe ja on mängu võitja. Tänased võitjad olid Lenna-Kret ja Mattias!
Tuletasime meelde kohamäärsõnad ja sobitasime tahvlil kokku pildi ja sõnakaardi. Moodustasime piltide kohta lauseid:
Eile alustasime tunnis töövihikuharjutustega. Täna kontrollisime oma töö üheskoos tahvlilt ära.
Kuulasime-vaatasime uut laulu:
Laulu algul kõlasid sõnad "Where is the mouse?". Just sama küsimusega oli ka meie tänane kõnearendusmäng =)
Kõnearendusmängus uurisime, kus on hiir. Lastel olid ümbriku sees pildid, üks lastest küsis: "Where is the mouse?" ja teine vastas pildi põhjal küsimusele "The mouse is....". Siis vahetasime rollid ja vastajast sai küsija. Enne mängimist selgitasime ka mängus vajaminevaid sõnu.
Nüüd moodustasime tahvlil olevate piltide kohta lauseid ning õppisime selgeks sõnad "bed" ja "wardrobe"
Tuletasime meelde kohamäärsõnad ja sobitasime tahvlil kokku pildi ja sõnakaardi. Moodustasime piltide kohta lauseid:
Kuulasime-vaatasime uut laulu:
Laulu algul kõlasid sõnad "Where is the mouse?". Just sama küsimusega oli ka meie tänane kõnearendusmäng =)
Kõnearendusmängus uurisime, kus on hiir. Lastel olid ümbriku sees pildid, üks lastest küsis: "Where is the mouse?" ja teine vastas pildi põhjal küsimusele "The mouse is....". Siis vahetasime rollid ja vastajast sai küsija. Enne mängimist selgitasime ka mängus vajaminevaid sõnu.
Nüüd moodustasime tahvlil olevate piltide kohta lauseid ning õppisime selgeks sõnad "bed" ja "wardrobe"
Oma omandatud teadmisi kasutasime töövihikus tõlkimisharjutust nuputades. Õpetaja abiga saime kõik laused tõlgitud ja õpetaja juhtis tähelepanu ka veaohtlikele kohtadele:
No comments:
Post a Comment