Monday 13 November 2017

Year 3: "Where´s Spot?"

Kahes tunnis tehtud tegevused:

Eelmisel tunnil alustasime uue õppetükiga ja tuletasime meelde värvuste nimetusi lauluga "What´s your favourite colour?"



Sobitasime kokku piltkaardid ja sõnakaardid:


Kordasime värvused üle piltkaartidega. Õpetajateks seekord Andre, Hanna ja Merit:


Lugesime eelmisel aastal õpitud rütmisalmi:


Uurisime klassikaaslaste käest, mis on nende lemmik värv: "What is your favourite colour?"
Vastata võis kahte moodi: "I like ...." või "My favourite colour is ..."                                                     

Tabeli põhjal koostasime lauseid:

                                     

Õppisime kohamäärsõnu. Algul tundus see pisut keeruline, aga piltide ja esemete abil said lapsed asja ruttu selgeks. Lihtsalt tuleb teada, et kõiki asju ei saa ühest keelest teise sõna-sõnalt tõlkida. Nii ka seekord. Selgitamisel oli abiks koerake Spot:


Seejärel lugesime-tõlkisime raamatut "Where´s Spot?". Lugu jutustab väikesest koerast Spot´ist, keda ema tahab sööma kutsuda, aga Spot on kuskile kadunud. Nõnda asub ema Sally oma poega otsima. Raamatut saad veelkord lugeda siit:



Moodustasime lauseid õpetaja laual olevate esemetega. Nii saime taaskord korrata nii värvusi kui ka koolitarbeid:

The glue is next to the pencil case.

The glue is in the pencil case.

The glue is on the pencil case.
Nüüd sai igaüks oma teadmisi proovile panna töövihikuharjutusi tehes. Pärast kontrollisime üheskoos oma töö ära.

Kõnearendusmängus uurisime, kus on hiir. Lastel olid ümbriku sees pildid, üks lastest küsis: "Where is the mouse?" ja teine vastas pildi põhjal küsimusele "The mouse is....". Siis vahetasime rollid ja vastajast sai küsija. Enne mängimist selgitasime ka mängus vajaminevaid sõnu.


No comments:

Post a Comment